nauts ansedda lagslag var <a

caicai2017
Men skon erbjuds allm?nheten, begr?nsad tillg?nglighet inneb?r att den har en extremt h?g prispunkt p? ?terf?rs?ljningsmarknaden. Brendan Dunne, nyhetsredakt?r p? Sole Collector, v?ntade i linje f?r sitt par Elites efter  att han fick en begr?nsad utg?va genom sin Nike-app. De flesta par, s?ger han, s?ljer f?r mellan cirka $ 1600 till $ 2,600. Mycket av den ?terf?rs?ljningen sker via Instagram DM eller popul?ra webbplatser som StockX och Kiths webbutik. Det billigaste paret Nike Air Huarache Donne jag hittade online var $ 1500 f?r en herrs storlek 8 hos Flight Club. "N?r som helst n?got ?r detta begr?nsat, f?r vissa m?nniskor dollartecken i ?gonen, s?ger Dunne." Men jag tycker att den h?r skoen betyder mycket till hardcore l?pare och m?nniskor som var i Breaking2. Andra, om de ?r som jag, vill k?nna sig som en del av r?relsen. Nike Air Force 1 Donne Ja, folk s?ljer speciella skor hela tiden. Denna sko ?r f?r speciell f?r att jag n?gonsin ska ge upp. "
Dunne, Robinson och Espinal alla faller i en speciell kategori av sneakerheads som anser sig vara l?pare. Och det ?r den exakta typen av person Nike Air Huarache Womens som ?r villig att spendera h?gt f?r prestationens skull.
"Som l?pare, n?r du h?r termen" 4 procent "g?r du omedelbart ber?kningarna", s?ger Robinson, som k?rde sin b?sta maratontid p? 2: 33-en 3 och en halv minut PR-b?r p? Eliter i Berlin. "Du tror, ??om min Adidas ZX Flux Damen marathon PR var 2 timmar, 36 minuter, studsar du det f?r att subtrahera 4 procent, och det ?r precis under denna 2:30 barri?r. Det ?r n?got jag har jagt p? i n?stan 25 ?r. "N?r du har jagat en tid i flera ?r kan $ 250 eller $ 500 eller $ 1000 eller mer inte vara ett stort pris att betala f?r att uppn? dr?mmen. Men ?nd?, en rej?l Nike Air Max 720 Mujer prislapp ?nd?. Speciellt f?r en sko som vissa s?ger kan inte hantera samma m?ngd miles som andra i kategorin. Wilbert Pena, en flygv?rdinna och marathoner som bor i Washington Heights, ?r en stor fan av 4% men erk?nner att de slits ut snabbare ?n andra Nike Air Max 90 Mujer l?parskor han har ?lskat tidigare.
"Efter att jag avslutat ?ver 100 mil p? mitt f?rsta par, k?nde jag mig som om jag beh?vde en ny, s?ger Pena. "Sneakers botten visade lite slitage. Den stora studsen jag k?nde n?r sneaker var helt ny k?nde inte detsamma p? grund Nike Air Max 2017 Damen av att skummet slit ut. "
Det var just d?rf?r Pena k?pte ett nytt par uteslutande f?r t?vlingsdag - n?got experter skulle annars aldrig rekommendera. Hans v?n Espinal, ? andra sidan, beh?ver aldrig oroa sig f?r det.
"Jag har samlat i ?tta ?r", s?ger Espinal. "P? grund av den galna prislappen kommer jag f?rmodligen aldrig Nike Air VaporMax Femme att g? f?r en riktig k?rning i dem. Kanske en eller tv? miles, toppar. "" Jag ?r inte f?rv?nad ?ver beundran - och imitationen - [Flykniten] har genererat ", ber?ttade Mark Parker en folkmassa p? Nike ?rsm?te 2012. I vingarna Juggernauts ansedda lagslag var Nike Air Force 1 Dames redo f?r strid: adidas skulle snart vara p? mottagande slutet av en snabb och starkt ordad r?tteg?ng, inte hemskt, till skillnad fr?n 2006-kostym som Nike arkiverade mot sin archrival och h?vdade att det gjorde skor med hj?lp av patent- skyddad SHOX-teknik. Nike Air Max 270 Donne V?rldens st?rsta sportkl?derf?retag ville ha adidas Primeknit-skor st?ngt och  det ville ha gjort det nu.