rollera min andning medan jag spelar,

caicai2017
Nike's 2019 Free Running Collection har hittills tagit fram sina mest barfota-liknande k?nnemodeller.
Nike Free har utformats f?r l?pare Nike Air Force 1 Damen som utf?r l?ngdstr?ckor, s? modellernas skumd?mpning i mellansolesna ?r fastare, smalare och l?gre till marken - ger st?rre anslutning och mer naturligt r?relseomr?de ?n tidigare. Nike har anv?nt data kartl?ggning f?r att testa ut varierande djup till d?r foten naturligt vill b?ja och str?cka f?r att f?rb?ttra r?relsens k?nsla och m?jligg?ra mer naturlig fotr?relse.
B?da modellerna ?r l?gre p? marken, med Nike Free RN 5.0 sitter 2mm l?gre och 26 procent mer flexibla och Nike Free RN Flyknit 3.0 1mm l?gre till marken ?n 2018-modellerna.
B?lavonjarg.de da skorna fyller minimala ?verdelar komplett med en tunn t?jning med ett minimalt sn?rningssystem f?r 5,0 och en spetsl?s Nike Flyknit Nike Air Max 270 Damen med en sekund?r lock-down ?verl?gg f?r 3,0. Designlinjer som f?ljer fotens naturliga form ing?r f?r att spegla forskningen som s?tts i modellerna, med de mindre Nike Air Max 90 Mujer Swooshes som symboliserar skoens kortare distansdesign. Kolla in alternativa iterationer av b?da silhuetterna nedan. Den nya Air Max 720 kommer med Nikes h?gsta luftenhet n?gonsin, och skon lovar enast?ende kudde och energianv?ndning. Men med f?rgv?gar lika vilda som dessa tvivlar vi p? att du riskerar att rota dem p? en k?rning. Nike debuterade Air Max 270 i 2018 och det har sedan blivit mycket popul?rt bland sneakerheads. H?ll ett ?ga p? nya sommarf?rgv?gar, inklusive denna skarpa vita-marin-fuchsia-kombinationsbok f?r kvinnor. Nike har sl?ppt ett antal nya Tailwind-f?rgv?gar med ?terst?llnings styling, inklusive ett samarbete med streetwear titan Supreme f?r en sl?ende r?dvit version . Vi gillar dessa, som kommer med neongr?n accenter och sm? Nike Air Max Classic BW Dames tr?ffar av reflekterande material ocks?. Resultatet av ett samarbete med CLOT, ett kinesiskt streetwear-m?rke, ?r dessa Air Maxes faktiskt Nike Air Max 95 Mujeren mashup av tv? skor: Den ?vre kommer fr?n Air Zoom Haven, och det kombineras med en Air Max midsole. Genom nio ?rstider i NBA, och m?nga fler formativa ?r i Palmdale, Kalifornien, har Paul George s?krat sin status som veteranstj?rna. S? kanske det ?r konstigt att f?rest?lla sig att George Nike Air VaporMax Mujer k?mpar i botten - av en fylld pool, hantlar i handen, kontrollerar sin snabba puls n?r han g?r l?ngre in i djup?nden.
"Som jag ser mig sj?lv blir ?ldre i den h?r ligan Nike Air VaporMax Damen ?r fr?gan jag fr?gar mig," Hur kan jag bli en effektivare idrottsman? "Jag m?ste utf?ra p? elitniv? som jag vet att jag har n?tt men utan att sl?sa bort ?verfl?dig energi, S?ger George. "I slutet av f?rra s?songen visste jag att jag var tvungen att b?ttre kontrollera min andning medan jag spelar, s? jag lade undervattenspromenader i min offseason-tr?ning."
Fr?n och med PG1, som utvecklas till PG2 och till och med f?rgrenar sig till PG 2.5, ?r Georges signaturlinje p? m?nga s?tt en historia om den progressiva sj?lvmedvetenheten och engagemanget f?r f?rb?ttring. Serien ber?ttar om en f?rfining som har lett till en erfaren k?nsla f?r George, ett f?rtroende f?r vem han ?Nike M2k Tekno Dames r och var han g?r som spelare.